Klachtenregeling Verkeersschool Hoogvliet B.V.

 
 
Klachtenregeling Verkeersschool Hoogvliet B.V.

Als Verkeerschool Hoogvliet B.V. streven wij ernaar om u zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat er een fout wordt gemaakt of dat u om een andere reden niet tevreden bent over onze organisatie.

Wanneer dit het geval is nodigen wij u uit om dit kenbaar te maken aan ons. Wij zullen uw klacht dan ook uiterst serieus behandelen. Bovendien geeft uw klacht ons de kans onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.

Wij streven er naar om binnen 10 werkdagen inhoudelijk op de klacht te reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvangt u hiervan altijd bericht en informeren wij u over de verdere procedure.

Indien u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u terecht bij ConsuWijzer, het algemene klachtenloket van de overheid voor consumenten.

Tenslotte delen wij u mede dat wij klachten vastleggen en meenemen in de evaluatie van ons kwaliteitssysteem. Vanzelfsprekend zullen wij zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgaan.

 

Klachtenformulier

Velden met een * zijn verplicht